Акт введення в експлуатацію основних засобів


основні засобиПри введенні в експлуатацію придбаних чи новостворених основних засобів потрібно зафіксувати цей факт, як кажуть, на папері. З цією метою створюється спеціальна комісія, яка і складає акт про введення в експлуатацію основних засобів. В ньому вказується назва підприємства, номер акта та дата його складання, завірені підписом керівника господарства.
В самій формі акта вказується найменування та розташування основних засобів, дані стосовно матеріально відповідальної особи та її посади, рахунок обліку та інвентарний номер об’єкта, а також його первісна вартість і знос; перелік підготовчих та робіт по наладці (підключення чи пробний запуск).
Потрібно також вказати документ, на основі якого було створено комісію (зазвичай це наказ із датою та номером) а також документ, на основі якого об’єкт основних засобів передається в експлуатацію (накладна-вимога).
Далі комісія вказує акт перевірки відповідності об’єкта даним технічного паспорту та даті виготовлення та факт відповідності всих показників технічній та супровідній документації. В самому кінці акта вказуються посада, підпис, прізвище та інаціали голови та всіх членів комісії.

Зразок акта введення в експлуатацію основних засобів можна скачати безкоштовно тут: Акт введення в експлуатацію основних засобів.

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to MyWorld

Ваш e-mail: *
Ваше ім"я: *