Експлуатаційні норми ресурсу шин та акумуляторних батарей розширено


шины и акумуляторыВступив у дію наказ Мінінфраструктури № 598 від 24.11.14 р. Ним внесено зміни до кількох нормативно-правових актів.
1. Експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів та спеціальних машин, виконаних на колісних шасі (далі – Експлуатаційні норми) зазнали таких змін:
– розширений перелік видів колісних транспортних засобів (далі – КТЗ), до яких дані норми не застосовуються, – в цей список занесено транспорт Управління державної охорони та Державної спеціальної служби транспорту;
– із переліку транспортних засобів, щодо яких застосовується коефіцієнт коригування норм залежно від коефіцієнта використання їх вантажопідйомності (пасажиромісткості), виключені мікроавтобуси;
– дані вказівки по визначенню норм на пневматичні шини причепів / напівпричепів, на які не встановлені норми середнього ресурсу;
– з’явилися додаткові положення, згідно з якими значення залишкової висоти малюнка протектора пневматичної шини в картці обліку пробігу (наробітку) наводяться у випадку встановлення-зняття пневматичної шини з КТЗ, виконання сезонного обслуговування КТЗ, а також, при необхідності, – щомісячно;
– дозволено одночасне списання комплекту пневматичних шин з одного КТЗ зі складанням одного акта на їх списання в комісійному порядку, надано вказівки по змісту такого акта і прописана вимога щодо додавання до нього карток обліку пробігу (наробітку) пневматичних шин (членам комісії не обов’язково їх підписувати) ;
– експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин КТЗ для нормальних умов експлуатації встановлені додатково більш ніж для 300 найменувань (торгових марок, моделей) КТЗ різноманітного призначення;
– доповнено приблизно в такому ж обсязі додаток 2 до Експлуатаційних норм – в ньому експлуатаційні норми для шин наведені виходячи з особливих умов експлуатації КТЗ.
2. Як і в попередньому пункті, Управління державної охорони України та Державна спеціальна служба транспорту включені в «команду пільговиків», які можуть не дотримуватися:
– експлуатаційних норм середнього ресурсу акумуляторних батарей КТЗ і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі;
– правил експлуатації акумуляторних свинцевих стартерних батарей КТЗ і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі (далі – Правила № 795).
3. Правила № 795 доповнені новою нормою, яка вимагає відображення в картці обліку напрацювання акумуляторних батарей даних під час виконання сезонного обслуговування КТЗ, постановки акумуляторних батарей на зберігання та в разі їх списання.

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to MyWorld

Ваш e-mail: *
Ваше ім"я: *